Informatie 0 Favorieten Home
« Terug naar alle blogartikelen
Een nieuw logo: het verhaal
Arjen
Geschreven door: Arjen (Team heerlijkehuisjes.nl) 04 nov 2015

Een nieuw logo: het verhaal

Dit artikel is 487 keer gelezen

Dag in dag uit voor tien jaar lang hebben de vele bezoekers van heerlijkehuisjes.nl het gezien, misschien wel bewonderd of zelfs verafschuwd: ons logo. Het beeldmerk dat bovenin op onze website prijkt en voorop gaat in de wedstrijd om iedere dag mensen aan een plezierige vakantie te helpen. Oorspronkelijk was het logo een kleurrijk geheel met, hoe kan het ook anders, een afbeelding van een vakantiehuisje. Door de jaren heen is het af en toe wel eens bijgekleurd, maar niet echt veranderd. Op zich geen probleem zou je denken, totdat we ons beseffen dat we tien jaar lang volop in ontwikkeling zijn geweest.

Want stelt u zich eens voor: (technische) ontwikkelingen die zich razend snel opvolgen, een groei van het aanbod vakantiehuizen en dit jaar overschrijden we de magische grens van 10.000 vakanties per jaar. Nog maar niet te spreken over de expansie van het team met gepassioneerde mensen. Deze groei gaat vergezeld met nieuwe inzichten, meer kennis en een hoop ervaring. Onze medewerkers zetten zich dagelijks met passie in om onze dienstverlening naar een hoger plan te tillen. Het is dan ook niet voor niets dat één van onze kernwaarden iets zegt over vernieuwen en verbeteren. Kortom, wij zijn een organisatie volop in ontwikkeling! Na tien jaar trouwe dienst is het dan ook tijd dat ons logo zich mee ontwikkelt.

Voor de enthousiastelingen kan een dergelijke verandering niet snel genoeg gaan terwijl de sceptici liever nog even de kat uit de boom kijken. Maar in de gedachte dat je open moet staan voor verandering kan iedereen zich vinden. Hiervoor is het belangrijk dat we onszelf soms de vraag stellen of de dagelijkse gang van zaken nog wel overeen komt met het verhaal van ons als bedrijf. En, indien nodig, moeten we ons verhaal aan durven passen. 

Een nieuw logo: het verhaal
Een nieuw logo: het verhaal

Wij hebben dan ook de overtuiging dat het logo een afspiegeling moet zijn van hetgeen waar wij als organisatie voor staan en tegemoet moet komen aan onze kernwaarden.

Bovenal vinden wij het belangrijk dat onze gasten, onze medewerkers, huiseigenaren en parkbeheerders zich kunnen identificeren met ons verhaal en daarmee ook ons beeldmerk. Vol trots mogen we zeggen dat dit met ons nieuwe logo opnieuw gelukt is. Want wat de afgelopen tijd overduidelijk wordt, is dat ons team zich meer dan ooit achter het logo schaart. Met ons nieuwe logo zijn wij weer even klaar voor de toekomst en nadat u welkom bent geheten in uw heerlijke huisje, weet u waarom.

Welkom in uw heerlijke huisje

De zon die ons elke dag weer begroet, straalt van plezier. De zonnestralen geven het ultieme vakantiegevoel en in de zomer een lekker bruin kleurtje. ’s Winters, als de zon haar kracht verliest, geeft de brandende haard, met een herkenbare rookpluim, u een knus en warm gevoel. Het heerlijke huisje straalt in het glooiende landschap dat een weg omhoog symboliseert: op naar nieuwe avonturen. De betrouwbare naam heerlijkehuisjes.nl volgt de rondingen van de zon en de flow van het landschap. De samenhang tussen het heerlijke huisje, de natuurlijke omgeving en de naam weerspiegelen de goede relaties tussen heerlijkehuisjes.nl haar gasten, huiseigenaren, parkbeheerders, medewerkers en andere stakeholders.

Arjen Geschreven door: Arjen (Team heerlijkehuisjes.nl)

Mijn ideale vakantie is niet per se locatie gebonden maar één ding staat vast: er moet iets te beleven zijn. Zo heb ik erg genoten van mijn laatste citytrip naar New York of heb ik mij afgelopen zomer laten verrassen door alle indrukken aan de Côte d'Azur. Beleven en ontdekken, dat is toch wel waar mijn hart sneller van gaat kloppen en ik ook in mijn dagelijkse werk meeneem. Met het team van heerlijkehuisjes.nl zijn we constant op reis om te ontdekken hoe wij onze gasten in de toekomst nog beter kunnen bedienen. In mijn vrije tijd duik ik graag de keuken in, sla ik een balletje op de baan of verzet ik mijn gedachten met een goed boek.

Geef een reactie
Naam: Er is geen naam ingevuld. Schrijf hier uw reactie: Er is geen reactie ingevuld. Er is fout opgetreden tijdens het versturen. Probeer het nogmaals. De reactie is succesvol verstuurd. Verstuur reactie
Ook interessant om te lezen ...