Informatie 0 Favorieten Home

Klachten en schades


Ik heb een klacht. Wat nu?
Hebt u een klacht over uw verblijf? Dan dient u uw klacht direct kenbaar te maken bij de huiseigenaar of beheerder. Zo stelt u de huiseigenaar of beheerder in de gelegenheid uw klacht op te lossen. Komt u er samen niet uit? Neem dan zo spoedig mogelijk per e-mail of telefonisch contact op met onze gastenservice. Wij streven er altijd naar uw klacht tijdens uw verblijf op te lossen.

Hebt u een klacht over onze dienstverlening? Dan kunt u uw klacht per e-mail kenbaar maken bij onze gastenservice. Wij zullen u uiterlijk binnen 10 werkdagen voorzien van een inhoudelijke reactie of u nader informeren.


Ik heb schade gemaakt aan het vakantieverblijf, wat nu?
Een schadegeval dient direct aan de huiseigenaar of de beheerder kenbaar gemaakt te worden. Komt u er samen niet uit? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze gastenservice.